Sunday, March 30, 2008

Lagenda Elfarren... (3)

Assalamualaikum...

Entry ini adalah sambungan kepada dua entry sebelum ini, dan dibuat setelah menyedari saya terlupa untuk mengumumkan sesuatu.

Dengan ini saya menjemput para pembaca sekalian untuk datang melawat blog saya yang baru, bertajuk "Lagenda Elfarren".

Setelah berfikir panjang, saya telah memutuskan untuk berkongsi hasil penulisan saya sebelum ini dengan para pembaca yang dihormati sekalian. Besar harapan saya jika para pembaca dapat membaca dan memberikan komen juga pandangan tentang tulisan saya supaya saya dapat memperbaiki kelemahan-kelemahan saya.

Mudah-mudahan saya dapat menjadi penulis yang jauh lebih baik daripada sekarang, dan berjaya mencapai cita-cita saya... dengan bantuan anda semua.

Terima Kasih
AidanZ

*Since i faced a little problem to insert a link for 'Lagenda Elfarren' in this blog, for now, you can just click on the 'Elfarren' at the shoutbox.

No comments: